Konto zawieszone

Użytkownik usunięty

Konsultacje

  • w sesji zapraszam do pokój 38, Lodex, B9

    Ponadto zapraszam do permanentnego kontaktu przez MS Teams.

  • Konsultacje cykliczne

    Dzień tygodnia Początek Koniec Semestr Miejsce (budynek, pokój) Opis
    Środa 09:55 11:00 2022/23 Z pokój 38, Lodex B9
  • Konsultacje jednorazowe

    Dzień Miesiąc Rok Początek Koniec Semestr Miejsce (budynek, pokój) Opis
    31 Styczeń 2023 09:00 10:00 2022/23 Z sala 1.14 (B17 - strefa biznesu)
    24 Luty 2023 12:00 12:45 2022/23 Z pokój 38 - Lodeks
  • Więcej o mnie

  • obszary badawcze:  marketing internetowy, innowacje marketingowe, projektowanie i wdrażanie innowacji, e-commerce 

      

     Pełnione funkcje:
    - przewodniczący komisji ds. promocji Wydziału OiZ PŁ, 
    - członek RKS Technologii Kosmetyków oraz Menadżera Żywienia i Żywności,
    - członek odwoławczej Rektorskiej Komisji Stypendialnej,
    - członek Rady dyscypliny Nauki o Zarządzaniu i Jakości, 

      


  • Publikacje

    2021

    Projektowanie i reklama aplikacji mobilnych

    Pobierz: Projektowanie i reklama aplikacji mobilnych

    Pobierz ze strony Wydawnictwa SIZ: Projektowanie i reklama aplikacji mobilnych

    Rozwój technologii mobilnych i popularyzacja różnych aplikacji komunikacyjnych oraz czwarta i piąta generacja sieci telefonii komórkowej (4G i 5G) pozwoliły na bycie online niemal zawsze i wszędzie. Nowe formy komunikacji stworzyły możliwości dla pojawienia się nowych społeczności w czasie i przestrzeni. Mobilny świat umożliwia kontakt z otoczeniem przez całe życie, nawet wtedy, gdy ktoś utracił go z różnych powodów, np.: ograniczenie ruchowe, przeprowadzka czy brak wolnego czasu. Oddzielenie czasu i miejsca nie jest już powodem do utraty kontaktu. Współczesna komunikacja umożliwia ludziom ciągłe aktualizowanie informacji zarówno o codziennym życiu, jak i biznesowych aktywnościach. Celem monografii jest identyfikacja istotnych elementów procesu tworzenia aplikacji mobilnych w kontekście oczekiwań konsumentów oraz wskazanie aktualnych trendów na rynku mobilnym. 

    Spis Treści 

    Wstęp
    1. Metody i narzędzia identyfikacji zachowań użytkowników aplikacji mobilnych 
    1.1 Dobór grupy docelowej
    1.2 Eyetracking (okulografia)
    1.3 Mapa cieplna dla aplikacji (heat maps)
    1.4 Narzędzia analityczne w aplikacji
    1.5 Klasyczne badania marketingowe 

    2. Istotne elementy projektowania aplikacji
    2.1 Środowisko projektowania aplikacji
    2.2. Mobilny świat urządzeń i zachowania użytkowników
    2.3 Aplikacyjny User Experience (UX)
    2.4 Cechy prezentacji aplikacji w App Store – ASO 

    3. Reklama aplikacji mobilnych
    3.1 Google ADS
    3.2 Pozycjonowanie stron – SEO
    3.3 Reklama w social mediach
    3.4 Inne formy i narzędzia reklamy

    • Pierwszy dostęp do strony
      środa, 16 listopada 2011, 09:31 (12 lata 136 dni)
    • Ostatni dostęp do strony
      niedziela, 5 marca 2023, 21:59 (1 rok 23 dni)