Użytkownik usunięty
- Afiliacja:
- I83
- ORCID ID:
- 0000-0003-3179-1805
Konsultacje
w sesji zapraszam do pokój 38, Lodex, B9
Ponadto zapraszam do permanentnego kontaktu przez MS Teams.
Konsultacje cykliczne
Dzień tygodnia | Początek | Koniec | Semestr | Miejsce (budynek, pokój) | Opis |
---|---|---|---|---|---|
Środa | 09:55 | 11:00 | 2022/23 Z | pokój 38, Lodex B9 |
Konsultacje jednorazowe
Dzień | Miesiąc | Rok | Początek | Koniec | Semestr | Miejsce (budynek, pokój) | Opis |
---|---|---|---|---|---|---|---|
31 | Styczeń | 2023 | 09:00 | 10:00 | 2022/23 Z | sala 1.14 (B17 - strefa biznesu) | |
24 | Luty | 2023 | 12:00 | 12:45 | 2022/23 Z | pokój 38 - Lodeks |
Więcej o mnie
obszary badawcze: marketing internetowy, innowacje marketingowe, projektowanie i wdrażanie innowacji, e-commerce
Pełnione funkcje:
- przewodniczący komisji ds. promocji Wydziału OiZ PŁ,
- członek RKS Technologii Kosmetyków oraz Menadżera Żywienia i Żywności,
- członek odwoławczej Rektorskiej Komisji Stypendialnej,
- członek Rady dyscypliny Nauki o Zarządzaniu i Jakości,
Publikacje
2021
Projektowanie i reklama aplikacji mobilnych
Pobierz: Projektowanie i reklama aplikacji mobilnych
Pobierz ze strony Wydawnictwa SIZ: Projektowanie i reklama aplikacji mobilnych
Rozwój technologii mobilnych i popularyzacja różnych aplikacji komunikacyjnych oraz czwarta i piąta generacja sieci telefonii komórkowej (4G i 5G) pozwoliły na bycie online niemal zawsze i wszędzie. Nowe formy komunikacji stworzyły możliwości dla pojawienia się nowych społeczności w czasie i przestrzeni. Mobilny świat umożliwia kontakt z otoczeniem przez całe życie, nawet wtedy, gdy ktoś utracił go z różnych powodów, np.: ograniczenie ruchowe, przeprowadzka czy brak wolnego czasu. Oddzielenie czasu i miejsca nie jest już powodem do utraty kontaktu. Współczesna komunikacja umożliwia ludziom ciągłe aktualizowanie informacji zarówno o codziennym życiu, jak i biznesowych aktywnościach. Celem monografii jest identyfikacja istotnych elementów procesu tworzenia aplikacji mobilnych w kontekście oczekiwań konsumentów oraz wskazanie aktualnych trendów na rynku mobilnym.
Spis Treści
Wstęp
1. Metody i narzędzia identyfikacji zachowań użytkowników aplikacji mobilnych
1.1 Dobór grupy docelowej
1.2 Eyetracking (okulografia)
1.3 Mapa cieplna dla aplikacji (heat maps)
1.4 Narzędzia analityczne w aplikacji
1.5 Klasyczne badania marketingowe
2. Istotne elementy projektowania aplikacji
2.1 Środowisko projektowania aplikacji
2.2. Mobilny świat urządzeń i zachowania użytkowników
2.3 Aplikacyjny User Experience (UX)
2.4 Cechy prezentacji aplikacji w App Store – ASO
3. Reklama aplikacji mobilnych
3.1 Google ADS
3.2 Pozycjonowanie stron – SEO
3.3 Reklama w social mediach
3.4 Inne formy i narzędzia reklamy
- Pierwszy dostęp do strony
- środa, 16 listopada 2011, 09:31 (12 lata 136 dni)
- Ostatni dostęp do strony
- niedziela, 5 marca 2023, 21:59 (1 rok 23 dni)